sobota, 14 czerwca 2014

The Best Of May

Jak ten czas szybko leci. Dosłownie niedawno pisałyśmy o ulubieńcach kwietnia, a tu już maj się dawno skończył. Czas przygotować kolejną listę. Mamy nadzieję, że też przypadnie Wam do gustu, a także, że podzielicie się z nami swoimi odkryciami w tym miesiącu. Piszcie w komentarzach!

Oh, time passes quickly doesn't it? We've just been writing about our April's best of, and now we need share with you our next list. We hope you'll like and you'll share your findings of May. Write in the comment section below!


# Kasia

~Candy Crush

Od jakiegoś czasu w szkole na lekcjach robi się coraz nudniej, więc dałam się namówić i zainstalowałam sobie Candy Crush. Nie zajęło mi dużo czasu uzależnienie się od tego. W każdej wolnej chwili starałam się zdobywać wyższe levele.

Lately being at school is getting very boring, so I've decided to download a new app called 'Candy Crush'. I've instantly started to dig it and it became my addiction to get the highest level possible...



~Strawberries

Truskawki w tym miesiącu to zdecydowanie główny element mojego menu. Jadłam je pod każdą postacią ( koktajle, desery itp) Jednak najbardziej zasmakowały mi z bezami, dlatego dość często przyrządzałam sobie małe torciki.

Strawberries have recently become one of these things I simply cannot live without. I've been preparing them as part of deserts, cocktails, etc. But I've enjoyed them the most when I was eating them as a part of these small little cakes with meringues that I was preparing.

~ Sigma - Nobody to love
Piosenka zdecydowanie pozytywnie na mnie wpływa. Kojarzy mi się z wakacjami i z beztroską, dlatego też często jej słuchałam.

This song has definately got stuck in my head lately, in a good way! It reminds me of summer vacations and with no concerns.

# Zuza


Uwielbiam je. Odkryłam je, a właściwie odkryłam ponownie, będąc z chłopakiem na majówce nad morzem. Kiedyś próbowałam ich w Chorwacji i smakowały równie dobrze. Podają je w śmiesznych kolorowych czapeczkach co tylko nadaje im uroku. Mój faworyt? Śmietankowe. Szkoda nie spróbować!

I love them! I've rediscovered them lately, when I was with my boyfriend on a trip by the sea. I've tried the once in Croatia, and it tasted great too. They serve them in these small colorful hats, which makes them even more adorable. My favourite? Dairy ice-cream. Try them if you have the chance!

~Patatap
Nie jest to może nie wiadomo jakś ulubieniec, po prostu ciekawa strona. Odkąd ją znalazłam, co jakiś czas do niej wracam. Na tej stronie za pomocą klawiatury tworzy się mieszankę dźwięków i kształtów. Niby nic a wciąga!

Maybe it's that much of a favourite, but it's a very interesting application though. Since I've found, I come back to it once in a while. Long story short... You make sound and shapes with your keyboard. Results can be amazing!

~Friendly Twist

Świetna inicjatywa Coca-Coli. Natknęłam się na ten filmik stosunkowo niedawno, na prawdę warto obejrzeć. Od razu polepszył mi humor po ciężkim, deszczowym i zimnym dniu. (Swoją drogą niezłe combo pesymistycznych przymiotników... muszę obejrzeć filmik jeszcze raz!)

Great initiative by Coca-Cola. I've bumped into this short movie not so long ago, and I think it really is worth watching. It managed to fix my lousy humour after cold rainy day. (btw. I've just used plenty of negative and pessimistic adjectives... I need to watch again!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Za wszystkie komentarze dziękujemy, są super motywacją do działania! ♥
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

- Thank you for all your comments. It is a great motivation for us! ♥
- The Visual verification is disabled.